Dostawa i płatności

DOSTAWA

1. Jak dostarczamy przesyłki?

W trosce o klienta, wszystkie przesyłki realizowane są firmami:
Inpost Kurier  (www.inpost.pl) i DPD Kurier (www.dpd.pl), dostawa do klienta "pod drzwi" oraz Inpost Paczkomaty (www.inpost.pl), dostawa do wybranego paczkomatu przez klienta.
99% produktów posiadamy na stanie, jeżeli w dniu roboczym zamówienie zostanie złożone do godziny 12:00, wysyłamy paczkę jeszcze w tym samym dniu.


2. Jaka jest cena przesyłki?

Koszt wysyłki kurierem Inpost wynosi 13,50 zł, jeżeli zdecydujesz się na opcję wysyłki za pobraniem koszt wynosi 17,50 zł.
Koszt wysyłki do Paczkomatu wynosi 12,50 zł przy płatności przelewem bankowym lub Dotpay.
Koszt wysyłki kurierem DPD wynosi 13,99 zł, jeżeli zdecydujesz się na opcję wysyłki za pobraniem koszt wynosi 18,50 zł.

Za przesyłkę przy zamówieniu powyżej 299zł* płacimy My! (* lub mniej w okresach promocyjnych)

3. W jakich godzinach dostanę przesyłkę?

Kurier Inpost i Kurier DPD dostarcza przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 9.00 – 18.00.
Godzina dostarczenia zależy od miejsca dostawy, terenu przynależnego kurierowi jak również od warunków pogodowych.
Jeżeli wiesz, że w tych godzinach nie będzie Cię pod adresem domowym, proponujemy zamawianie kuriera na adres miejsca pracy lub do Paczkomatu.

Paczkomat Inpost przesyłka jest dostarczona do wybranego przez klienta paczkomatu i czeka na odbiór 48h, jak zamówienie znajdzie się w paczkomacie poinformujemy Cię w wiadomości e-mail lub sms.

4. Ile muszę czekać na dostarczenie przesyłki?

Firma Inpost Kurier i DPD Kurier stara się o jak najszybsze zrealizowanie przesyłki. Paczka powinna dotrzeć do Ciebie następnego dnia roboczego po wysyłce (1 dzień roboczy). W wyjątkowych okolicznościach może się to przedłużyć do 3 dni roboczych (okresy przedświąteczne).
Jeżeli dostawa opóźnia się o więcej niż 3 dni proszę skontaktować się z:
Biurem Obsługi Inpost podając numer przesyłki. (www.inpost.pl)
Biurem Obsługi DPD podając numer przesyłki (www.dpdp.pl)

Firma Inpost Paczkomaty stara się o jak najszybsze zrealizowanie przesyłki. Paczka powinna dotrzeć do Ciebie następnego dnia roboczego po wysyłce (1-2 dni robocze). W wyjątkowych okolicznościach może się to przedłużyć do 3 dni roboczych (okresy przedświąteczne).
Jeżeli dostawa opóźnia się o więcej niż 3 dni proszę skontaktować się z:
Biurem Obsługi Inpost podając numer przesyłki. (www.inpost.pl)



5. Czy mogę śledzić przesyłkę?

Przesyłki nadanę Inpost Kurier, można śledzić na stronie www.inpost.pl wpisując numer przesyłki.


FORMY PŁATNOŚCI

1. "Za pobraniem" – wybierając tą formę płatności zapłacisz gotówką kurierowi  przy odbiorze przesyłki.

2. "Płatność on-line – płatność z góry" – wybierając tą formę płatności zapłacisz przez system płatności elektronicznych Dotpay:
szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia lub kartą kredytową.

 3. "Przelew tradycyjny – płatność z góry" – wybierając tę formę płatności zapłacisz zwykłym przelewem bankowym.

Pamiętaj aby w tytule przelewu wpisać Twój numer zamówienia.
Nr konta bankowego w Alior Bank: 53 2490 0005 0000 4500 4844 9081

Czas zaksięgowania wpłaty zależy od wybranej formy płatności. Najpóźniej zaksięgujemy płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (nawet 1-2 dni robocze), natomiast weryfikacja płatności szybkim przelewem trwa zazwyczaj kilkanaście minut.


4.
Odbiór osobisty w Szczecinie:

FOR HIM

Ul. Raszyńska 1A

70-701 Szczecin

Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia godziny odbioru osobistego zamówienia.